2024 Toyota Prius Prime gündəlik istifadədə nə vəd edir?
Technote.az “Engadget” platformasına istinadən bildirir ki, Plug-in hibrid avtomobillər (PHEV) uzun müddətdir ki, ən ideal keçid texnologiyası kimi təqdim olunur. Onlar həm elektrik, həm də benzin mühərrikinin üstünlüklərini bir araya gətirərək istifadəçiyə daha az yanacaq xərci vəd edir. Uzun illər “Prius” adı praktik, lakin darıxdırıcı dizaynla assosiasiya olunurdu. Yeni nəsil Prius Prime isə bu stereotipi ciddi şəkildə sındırır. 2023-cü ildən təqdim edilən aerodinamik dizayn avtomobili daha müasir göstərir. Eyni zamanda bu forma hava müqavimətini azaldaraq enerji səmərəliliyinə də müsbət təsir edir.
Avtomobil əvvəlki nəsillərlə müqayisədə daha alçaqdır. Bu, sürüş zamanı stabillik versə də, uzunboylu və ya yaşlı sürücülər üçün minmə-düşmə anını bir qədər çətinləşdirə bilər. Salon materialları premium PHEV modellərlə müqayisədə sadədir, lakin rahatlıq baxımından problem yaratmır. Qızdırılan, yaxşı formalaşdırılmış oturacaqlar 8–10 saatlıq səfərlərdə belə yorğunluq hissini minimuma endirir. Salonun mərkəzində yerləşən 8 düymlük ekran və əyri ön panel müasir görünüş yaradır. Simsiz Apple CarPlay və Android Auto dəstəyi uzun yolçuluqlarda media və naviqasiyanı problemsiz edir. Zolaqda saxlama, adaptiv kruiz-kontrol və avtomatik əyləc kimi sürücü yardım sistemləri isə sıx şəhər trafikində əlavə güvən hissi yaradır.
Tam “one-pedal driving” funksiyası olmasa da, buna yaxın bir rejim mövcuddur və şəhər sürüşündə kifayət qədər rahatdır. Görünüş bucaqları isə ideal deyil: aşağı oturuş mövqeyi və qalın ön dirəklər bəzən manevr zamanı diqqət tələb edir. 2024 model Prius Prime 2.0 litrlik 150 at gücündə benzin mühərriki və 161 at gücündə elektrik mühərriki ilə birlikdə 220 at gücü hasil edir. Bu, əvvəlki nəsillə müqayisədə təxminən 100 at gücü artım deməkdir. Nəticədə avtomobil 0-dan 60 mph sürətə cəmi 6.7 saniyəyə çatır ki, bu da Prius üçün gözlənilməz dərəcədə dinamik göstəricidir.
13.6 kWh-lıq batareya (təxminən 10.9 kWh istifadə edilə bilən) 240 voltluq enerji ilə 4 saata, adi ev rozetkası ilə isə təxminən 8 saata tam dolur. DC sürətli şarj dəstəyi yoxdur, bu da uzun səfərlərdə elektrik rejiminin çevikliyini məhdudlaşdırır. Elektrik rejimində şəhər daxilində 40 mildən çox, magistral yolda isə təxminən 30 mil məsafə qət etmək mümkündür. Elektriklə sürüş daha səssiz, hamar və vibrasiyasızdır, bu da gündəlik istifadəni daha komfortlu edir. Prius Prime istifadəçiyə ciddi maliyyə qənaəti təqdim etsə də, onun ətraf mühitə real töhfəsi birbaşa olaraq şarj olunan elektrik enerjisinin mənbəyindən asılıdır. Elektrik kömür və ya qazla istehsal olunursa, ekoloji üstünlük xeyli azalır. Üstəlik, avtomobil mütəmadi şarj edilmədikdə, o sadəcə səmərəli bir hibridə çevrilir.
Paylaş