Logo
    main-post-cover

    Çin avtomobil sahəsinin sürətli inkişafı minlərlə elektromobili inkişafdan saxladıb

    Nəqliyyat
    21.02.2025
    Emil
         Çin elektrik avtomobil bazarının sürətli inkişafı bəzi mənfi təsirlərə də səbəb olur - bazar həyat qabiliyyəti olmayan şirkətləri sıxışdırır və bu, tez-tez müştəriləri problemləri ilə tək buraxır. 2023-cü ildə iflas etmiş WM Motor-un avtomobilləri bunun bariz nümunəsidir, çünki onların funksionallığı zamanla pisləşir. Bloomberg bu problemi araşdırmaq üçün Şanxay sakini, soyadı Mu olan bir şəxsin hekayəsinə diqqət yetirib. Mu, 2022-ci ildə WM Motor-un EX5 elektromobil modelini aldıqda xoşbəxt idi, lakin istehsalçının iflasından 2 il sonra problemlərlə qarşılaşmağa başlayıb. Avtomobilində qarşılaşdığı əsas problemlər bunlardır:
    - Bluetooth vasitəsilə elektron açarla avtomobilini aça bilmir.
    - Multimedia sistemi nasaz işləyir.
    - Naviqasiya xəritələri yenilənmir.
    - Online video izləmə funksiyası qeyri-sabit işləyir.
         Bu vəziyyət Çində iflas edən elektrik avtomobil istehsalçılarının müştərilərə yaratdığı problemlərin real nümunəsidir. Rəsmi olaraq, avtomobil hələ də əsas nəqliyyat funksiyalarını yerinə yetirir və istismar baxımından benzinli modellərə nisbətən daha sərfəlidir. Lakin elektrik avtomobilin ağıllı funksiyalarının zəifləməsinə əlavə olaraq, sığorta problemləri və gələcəkdə ehtiyat hissələrinin tapılması ilə bağlı çətinliklər də yaranıb. Bəzi sığorta şirkətləri problemli markaların sahibləri üçün sığorta qiymətlərini artırmağa başlayıb. Elektrik avtomobil bazarında dövlət subsidiyalarının azalması və artan rəqabət nəticəsində baş verən "qiymət müharibələri" dominant oyunçuların, xüsusilə BYD kimi markaların güclənməsinə gətirib çıxarıb.
         Kiçik şirkətlərin isə bazarda yaşaması çətinləşib. Məsələn, Jiyue Auto şirkəti bazara daxil olduqdan cəmi 1 ildən bir qədər sonra əlavə maliyyə mənbələri axtarmaq və istehsal həcmini azaltmaq məcburiyyətində qalıb. İflas etmiş şirkətlərin avtomobillərinə sahib olan bəzi insanlar, investisiyalarını doğrultmaq və funksionallığını itirmiş sistemlərinə görə mənəvi kompensasiya əldə etmək üçün taksi xidməti göstərməyə başlayıblar. Çində bağlanmış avtomobil markalarının ehtiyat hissələri üçün ikinci əl bazar formalaşıb və bu, "online utilizasiya bazarı"na çevrilib. Bundan əlavə, hakerlər avtomobillərin sistemlərinə lisenziyasız proqram təminatı yükləyərək bəzi itirilmiş funksiyaları bərpa etməyə çalışırlar.
         Bloomberg-in məqaləsində Neta S elektrik avtomobilinin sahibinin yaşadığı çətinliklər də təsvir olunub. Bu şəxs istehsalçının maliyyə problemləri və komponent çatışmazlığı səbəbindən avtomobilinin əyləncə sisteminin ekranını təmir etdirə bilməyib. Bundan əlavə, proqram təminatı yeniləmələri daha nadir yayımlanmağa başlayıb və mövcud xətaların düzəldilməsi daha gec və keyfiyyətsiz həyata keçirilir. Neta Auto şirkəti vəziyyəti bu ilin aprel ayına qədər yaxşılaşdırmağa ümid edir. Lakin bu problemlər fonunda alıcılar avtomobil seçimində getdikcə daha çox böyük Çin markalarına üstünlük verməyə başlayıblar. Bu isə bazarın daha iri oyunçular ətrafında birləşməsini sürətləndirir.
    Mənbə: Bloomberg
    Paylaş
    Bənzər xəbərlər
    byd-tesla-nin-ve-diger-avtomobil-istehsalcilarinin-bizneslerini-cokdure-biler
    Nəqliyyat

    BYD, Tesla-nın və digər avtomobil istehsalçılarının bizneslərini çökdürə bilər

    Financial Times-ın yeni məqaləsinə görə, Çin avtomobil nəhəngi BYD-nin sürücüyə qabaqcıl yardım sistemlərini hətta standart elektromobil modellərinin alıcıları üçün pulsuz təqdim etmək qərarı rəqiblər üçün təhlükəli bir vəziyyət yaradır.
    byd-oz-avtopilotunun-idman-elektromobilini-nece-idare-etdiyini-sergileyib-video
    Nəqliyyat

    BYD öz avtopilotunun idman elektromobilini necə idarə etdiyini sərgiləyib (VİDEO)

    Çinin avtomobil istehsalçısı BYD sürücüyə yardım sistemləri kompleksinin (ADAS) imkanlarını "God’s Eye" adı altında nümayiş etdirib.
    byd-nin-10-000-a-kimi-olan-elektromobilleri-de-avtopilotu-elde-edecekler
    Nəqliyyat

    BYD-nin 10 000$-a kimi olan elektromobilləri də avtopilotu əldə edəcəklər

    Heç kimə sirr deyil ki, Çin avtomobil istehsalçıları xüsusilə elektromobil seqmentində sərt rəqabət şəraitində çalışmağa məcburdurlar. Yerli bazarın lideri BYD şirkəti hələ də Tesla-nın qlobal bazardakı mövqelərinə təhdid yaradır.
    2024-cu-ilde-dunyanin-en-boyuk-elektromobil-istehsalcisi-byd-olub
    Nəqliyyat

    2024-cü ildə dünyanın ən böyük elektromobil istehsalçısı BYD olub

    Tesla artıq dünyanın ən böyük elektromobil istehsalçısı deyil. 2024-cü ildə bu şirkət ümumilikdə 1 773 443 ədəd elektromobil istehsal edib. Lakin digər bir istehsalçı bu mövzuda Tesla-nı geridə qoymağı bacarıb.
    byd-sirketi-insanabenzer-robotlarin-hazirlanmasina-istiqametlenib
    Elm & Texnologiya

    BYD şirkəti insanabənzər robotların hazırlanmasına istiqamətlənib

    Dünyanın ən böyük elektromobil istehsalçılarından biri olan BYD özünün 15-ci biznes şöbəsi əsasında süni zəka əsaslı məhsulların hazırlanmasına istiqamətlənmiş xüsusi laboratoriyanı formalaşdırıb.