Mercedes yeni tam elektrikli CLA modelini təqdim etdi
Technote.az “Engadget” platformasına istinadən bildirir ki, Mercedes-Benz yeni tam elektrikli CLA modelini ilk sürüş testində nümayiş etdirib. Şirkət bu avtomobili illərdir hazırlayırdı və artıq əsas iddia aydındır: CLA həm dizayn, həm də səmərəlilik baxımından Mercedes-in yeni nəsil elektrik xəttinə “giriş qapısı” olmağa gəlir. Modelin aerodinamikası xüsusilə diqqət çəkir: 0.21 hava müqaviməti əmsalı sayəsində avtomobil bir şarjla 374 mil (təxminən 602 km) məsafə vəd edir. Yeni CLA Mercedes-in əvvəlki elektrik modelləri ilə müqayisədə daha yüksək enerji sıxlıqlı batareya paketi üzərində qurulub. Şirkət bunun 20 % daha yüksək enerji sıxlığı verdiyini bildirir. Nəticədə, daha böyük EQS-in təxminən 110 kWh batareya ilə 390 mil gördüyü yerdə, CLA 85 kWh batareya ilə 374 mil göstəriciyə yaxınlaşır. Bu, təkcə ölçü/çəki fərqi deyil, həm də mühərrik və aerodinamikada əldə edilən səmərəlilik hesabına mümkün olur.
Test edilən versiya CLA 250+ (EQ Technology) adlanır: arxa ötürücülüdür və 268 at gücü verir. Daha güclü seçim istəyənlər üçün 349 a.g. gücündə, iki mühərrikli CLA 350 4MATIC (tam ötürücülü) versiyası da var. Amma bunun “cəriməsi” məsafədə hiss olunur: iki mühərrikli modeldə maksimal yürüş 312 mil göstərilir. Mercedes həmçinin gələcəkdə hibrid CLA versiyasının da olacağını qeyd edir. Şarj tərəfdə CLA-nın ən böyük üstünlüklərindən biri 320 kVt-a qədər sürətli doldurma dəstəyidir. Üstəlik, bu, Mercedes-in ilk dəfə NACS konnektoru ilə təqdim etdiyi model kimi göstərilir. Şirkətin iddiasına görə, sürətli şarjla avtomobil 10 dəqiqəyə 200 mil (təxminən 322 km) yürüş ehtiyatı əlavə edə bilir.
Salon tərəfdə CLA “tam dolu” paket kimi standart gəlməsə də, istəyə görə çox iddialı konfiqurasiyaya yığıla bilir. Məsələn, EQS-dəki Hyperscreen-ə bənzər, lakin başqa adla təqdim olunan Superscreen konsepti var: 10.25 düymlük cihazlar paneli, 14 düymlük mərkəzi ekran və əlavə olaraq sərnişin üçün daha bir 14 düymlük ekran seçmək olur. Sistem ən yeni MBUX interfeysini işlədir və CLA ilə birlikdə Mercedes-in yeni əməliyyat sistemi kimi təqdim etdiyi MB.OS (NVIDIA platforması üzərində) debüt edir; 5G bağlantısı ilə daha geniş “over-the-air” yenilənmələr də vurğulanır.
Səsli köməkçi və daxili AI funksiyaları da ön plana çıxarılır: “Hey, Mercedes” əmri ilə idarəetmələr, sorğular, hətta gündəlik mövzular üzrə dialoq qurmaq mümkündür. Lakin sistemin hər vəziyyətdə ideal işləmədiyi də qeyd olunur. Sürüş təəssüratlarında CLA-nın “kiçik sedan” olmasına baxmayaraq çevik və rahat idarəetmə verdiyi bildirilir. Kağız üzərində 0–60 mil/saat 6.6 saniyə göstərilsə də, elektrik avtomobillərinə xas ani reaksiya sayəsində sürətlənmə daha təsirli hiss olunur.
Qiymətə gəlincə, yazıda CLA-nın başlanğıc qiyməti 47,250 dollar kimi göstərilir və tam təchizatla belə təxminən 60 min dolların altında saxlamağın mümkün olduğu vurğulanır. Bu isə onu şirkətin daha böyük elektrik sedanı EQE ilə müqayisədə baza qiymətində təxminən 5 min dollar daha əlçatan edir. Nəticə olaraq, CLA-nın dizayn, yürüş məsafəsi, sürüş keyfiyyəti və qiymət balansına görə elektrik sinfində iddialı namizəd olduğu qeyd olunur.
Paylaş