Logo
    main-post-cover

    Sadələşdirilmiş Tesla Model Y Standard və Model 3 Standard elektromobilləri təqdim olunub - QİYMƏTİ

    Nəqliyyat
    08.10.2025
    Emil
         Bir müddət əvvəl Tesla tamamilə yeni və ucuz elektromobil modelini yeni platforma üzərində yaratmaq planından imtina etdiyinə görə, şirkət dünən ictimaiyyətə Model 3Model Y modellərinin sadələşdirilmiş versiyalarını təqdim edib. ABŞ-da bu modellərin qiyməti müvafiq olaraq 36 990 və 39 990$-dan başlayır (vergilər və çatdırılma xərcləri daxil deyil). Electrek-in qeyd etdiyi kimi, bu vəziyyətin ironiyası ondadır ki, sentyabrın sonunda ABŞ-da daha zəngin komplektasiyaya malik Model 3 və Model Y versiyalarını təxminən 1.5-2000$ daha ucuz almaq mümkün idi. Bunun səbəbi həmin dövrdə bəzi alıcıların 7500$-lıq federal vergi güzəştindən faydalana bilməsi idi. Hər halda, indi baza səviyyəsinə yaxın olan, lakin bir qədər bahalı Model 3 və Model Y versiyalarının qiymətləri müvafiq olaraq 42 500 və 45 000$-dır. Bu isə yeni sadələşdirilmiş variantları hazırda Tesla-nın ən əlçatan modellərinə çevirir.
         Sadələşdirilmiş Tesla Model Y barədə mövzulu resurslarda daha çox müzakirə aparılıb. Model ilk dəfə Tesla-nın test poliqonunda kamuflyaj örtükləri ilə görüntülənmiş, təqdimatdan az əvvəl isə həmin örtüklərsiz şəkilləri mətbuata sızdırılmışdı. Ən sadə Model Y-i ön və arxa tərəfdən fərqləndirən əsas cəhət onun işıqlandırma sisteminin sadələşdirilməsidir: ön tərəfdə faraları birləşdirən LED zolaq tamamilə çıxarılıb, arxa hissədə isə faralar arasında əvvəlki geniş LED panel əvəzinə daha dar qırmızı reflektor yerləşdirilib. Bu avtomobili bir neçə xarakterik xüsusiyyətinə görə tanımaq mümkündür: 18 düym-lük disklər fərqli dizayna malikdir, salonun mərkəzi konsolu sadələşdirilib və artıq əşya saxlama bölməsi yoxdur. Səsgücləndiricilərin sayı azaldılıb - 15 əvəzinə 7 (sabvufer çıxarılıb), interyerin atmosfer işıqlandırması isə tamamilə ləğv edilib.
         Bundan əlavə, arxa sərnişinlər üçün mərkəzi konsolun uc hissəsində artıq kiçik ekran nəzərdə tutulmayıb. Hər iki model 69 kVt·s tutumlu daha sadə dartıcı batareya ilə təchiz olunub və yalnız arxa ötürücülüdür, çünki avtomobildə yalnız bir dartıcı elektrik mühərriki istifadə olunur. Yeni modellərin gövdə rəng seçimləri də məhduddur: boz rəng ödənişsiz təqdim edilir, ağ rəng üçün əlavə 1000$, qara rəng üçün isə 1500$ ödənilməlidir. Elektromobillərin dinamika göstəriciləri və enerji yığma sürəti bir qədər azalsa da, bu fərq ciddi deyil. Model Y-nin baza versiyası bir tam doldurma ilə 514 km məsafə qət edə bilir, maksimal sürəti 200 km/saat-dır və 0-dan 100 km/saat-a sürətlənməsi təxminən 6.8 saniyə çəkir. Tesla Model 3 Standard versiyası da eyni maksimal sürətə və yürüş məsafəsinə malikdir, lakin 100 km/saat sürətə təxminən 5.8 saniyəyə çatır.
         Sadə Model Y versiyasında həmçinin xarici cihazların enerji ilə təmin olunması üçün xüsusi adapter vasitəsilə avtomobilin şarj portuna qoşulan Vehicle-to-Load funksiyası da mövcud deyil. Model 3 və Model Y modellərində şüşə tavan saxlanılıb, lakin Model Y-də o, daxildən standart olaraq örtüklə təmin edilib. Tesla USB portlarında, smartfonlar üçün naqilsiz enerji doldurma panellərində, oturacaqların elektrik tənzimlənməsində (baxmayaraq ki, tənzimləmə sayları azaldılıb), qapı panellərinin və sərnişin ayaq nişlərinin işıqlandırılmasında qənaət etməyib. Hətta ən sadə versiyalarda belə, baqaj qapısının elektriklə açılıb-bağlanması funksiyası mövcuddur. Aktiv təhlükəsizlik funksiyaları da azaldılmayıb, lakin onların bəziləri üçün ənənəvi olaraq əlavə ödəniş tələb olunur. Qeyd etmək lazımdır ki, bu təhlükəsizlik funksiyalarının dəsti avtomobilin proqram təminatının versiyasından asılı olaraq daim dəyişir - yəni bəzi funksiyalar genişlənə, bəziləri isə azala bilər.
         Hər halda, Standard komplektasiyalı avtomobillərdə hərəkət zolağı daxilində avtomatik sükan köməyi funksiyası (Autosteer) standart olaraq mövcud deyil. Standard versiyası üçün sifarişlər artıq ABŞ-da qəbul olunur, lakin ilk sahiblərinə avtomobillər yalnız bu ilin dekabr ayında təhvil veriləcək. Qeyd olunmağa dəyər ki, 15.4 düym-lük mərkəzi ekran təkcə sensor interfeysdən istifadə etməyə deyil, həm də salonun daxili mikrofonları vasitəsilə xAI şirkətinin Grok süni intellekt köməkçisi ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmağa imkan verir. Soyuq iqlimdə yaşayan istifadəçilər üçün baza versiyalarda ön oturacaqların və sükanın isidilməsi xüsusiyyəti sevindirici olacaq. Asqı sistemi sadələşdirilib, həmçinin yan güzgülərin elektrik tənzimlənməsi və qapılar açıldıqda ətraf işıqlandırma funksiyaları nəzərdə tutulmayıb. Son illərin ənənəsinə uyğun olaraq, Standard versiyalı avtomobillərdə AM/FM analoq radiosu yoxdur.
         Sükan mexaniki şəkildə tənzimlənir, salonun döşəməsi isə parça və süni dərinin kombinasiyasından hazırlanıb. İqlim sistemi HEPA filtr ilə təchiz olunmayıb - o, adi filtr ilə əvəz edilib. Arxa sıradakı sərnişinlər üçün havalandırma çıxışları sensor ekrandan deyil, əl ilə tənzimlənir. İkinci sıradakı oturacaqların arxa dayaqları da elektriklə deyil, əl ilə qatlanır. Həmçinin arxa oturacaqlarda isitmə funksiyası yoxdur, baxmayaraq ki, ön oturacaqlarda bu xüsusiyyət saxlanılıb. Qiymət baxımından daha bahalı Model 3 və Model Y versiyalarından cəmi 5000$ ucuz olan yeni Standard versiyalarının analitiklərin proqnozlarına görə Tesla-nın gələn il ümumi satışlarını 1.85 milyon avtomobilə çatdırmasına kömək edəcəyi gözlənilir. Lakin bu il satışlardakı azalma meylinə ciddi təsir göstərə bilməyəcəyi qeyd olunur. Ümumilikdə, bu addımlar Çin xaricindəki elektromobil bazarını radikal şəkildə dəyişəcək tədbirlər deyil və hətta Tesla məhsullarına olan tələbatı canlandırmaq üçün də ən güclü stimul hesab olunmur.
    Paylaş