Logo
    main-post-cover

    Tesla-nın ABŞ bazarındakı payı son 8 ilin minimumuna enib

    Nəqliyyat
    09.09.2025
    Emil
         ABŞ bazarı Tesla üçün uzun müddət yalnız ən böyük bazarlardan biri olmaqla kifayətlənməyib, həm də demək olar ki, monopolist şərait yaradıb. Lakin yerli elektromobil bazarı inkişaf etdikcə vəziyyət dəyişməyə başlayıb, çünki çeşidi elə də zəngin olmayan və modelləri köhnəlməyə başlayan Tesla artıq yalnız qiymət və infrastruktur üstünlükləri hesabına rəqiblərini üstələyə bilmir. Reuters-in qeyd etdiyinə görə, Tesla-nın ABŞ bazarındakı payı avqust ayının nəticələrinə əsasən Cox Automotive versiyasına görə son 8 ilin minimumuna enib. Sentyabrın sonuna qədər ABŞ-da müəyyən qiymət həddinə qədər olan elektromobillərin alınması istiqamətində bəzi vətəndaş kateqoriyaları üçün vergi güzəştləri qüvvədə qalır, lakin sonrakı aylarda analitiklər satışların azalacağını proqnozlaşdırırlar. Əvvəllər Tesla ABŞ elektromobil bazarının 80%-dən çoxuna nəzarət edirdi, lakin avqust nəticələrinə görə onun payı 38%-ə düşüb.
         2017-ci ilin oktyabrından bəri ilk dəfə bu göstərici 40%-dən aşağı enib və həmin dövr Tesla-nın ən kütləvi modeli olan Model 3-ün istehsal həcmlərini artırmaq səyləri ilə xarakterizə olunurdu. Ekspertlərin fikrincə, Tesla-nın hazırkı problemlərinin səbəbi şirkətin diqqətini robotaksi və insanabənzər robotların yaradılmasına yönəltmək istəyi ilə bağlıdır. Nəticədə daha əlçatan elektromobillərin istehsalı ilə bağlı planlar təqvimdə geri çəkilir. Bununla belə, Tesla əsas gəlirini hələ də elektromobillərin satışından əldə edir, amma onun ən yeni modeli dizayn baxımından mübahisəli və məhdud sayda istehsal olunan elektrikli pikapı Cybertruck-dır. Bu modelin kütləvi istehsalına 2023-cü ildə başlanılıb.
         Krossover Model Y və flaqman Model S/X sonradan restaylinq edilsə də, bu dəyişikliklər radikal yenilik gətirməyib. Cari ilin nəticələrinə görə, ötən ildə olduğu kimi, Tesla elektromobillərin satış həcmlərinin azalması ilə üzləşəcək. Hələ iyun ayında Tesla-nın ABŞ bazarındakı payı 48.7%-ə çatmışdı, iyulda isə artıq 42%-ə düşdü, avqustun yekununda isə 38%-ə endi. İyul ayında ABŞ-da elektromobil satışlarının həcmi ümumilikdə ardıcıl olaraq 24% artaraq 128 268 ədədə çatıb, Tesla üçün isə artım 7% təşkil edərək 53 816 ədəd olub. Sadəcə bazarın ümumi artım tempindən geri qalmaq Tesla-nın payının azalmasına səbəb olub.
         Avqust ayında Tesla elektromobillərinin satış artım tempi 3.1%-ə qədər zəifləyib. Bu dövrdə ümumi bazar isə 14% böyüyüb. Xarakterik məqam odur ki, ABŞ-da güzəştli dövr başa çatmamış mümkün qədər çox elektromobil satmağa çalışan bir çox avtomobil istehsalçıları iyul ayında satış dinamikasında nəzərəçarpacaq dərəcədə yüksək nəticələr göstəriblər. Xüsusilə Hyundai, Kia, Honda Toyota elektromobil satışlarını 60%-dən 120%-ə qədər artırıblar. Təchizatçılar ABŞ-da elektromobil alıcılarına əlavə güzəştlər təklif etməyə hazırdır, bunlara ilkin ödənişsiz faizsiz kreditlər də daxildir. Bəzi markalar isə amerikalı müştərilərə özlərinə məxsus və ya tərəfdaş şarj stansiyalarında pulsuz enerji doldurma imkanı təqdim edirlər, buna görə də Tesla-nın təklifi ABŞ-da unikal hesab edilmir.
    Paylaş