Logo
    main-post-cover

    McDonald’s Niderlandın AI reklamı sosial mediada narazılığa səbəb olub

        Technote.az “The Verge” platformasına istinadən bildirir ki, McDonald’s Niderland üçün hazırlanan süni intellektlə yaradılmış yeni reklam gözlənilən effekti verməyib və sosial mediada geniş tənqid olunub. Artıq YouTube-dan da silinmiş bu video, bayram stressindən bezən insanların “yanvar gələnə qədər McDonald’s-da gizlənə biləcəyini” iddia edirdi.
    Somehow, this AI-gen
        Reklam “ilin ən dəhşətli vaxtı” mahnısının fonunda AI tərəfindən yaradılmış personajların müxtəlif yoluxucu bayram çətinliklərinə düçar olmasını göstərirdi. Uğursuz ailə söhbətləri, alınmayan alış-veriş, pozulan şam ağacı bəzəmələri və hətta buz üzərində sürüşüb yıxılma.
        Reklam agentliyi The Sweetshop-un AI bölməsi olan The Gardening.club layihənin hazırlanmasının “7 intensiv həftə” sürdüyünü bildirib. Maraqlısı budur ki, yaradıcı komanda öz açıqlamasında “bu işə sərf olunan insan saatlarının ənənəvi çəkilişdən daha çox olduğunu” etiraf edib. Studiyanın CEO-su Melanie Bridge isə layihədə “10 nəfərin 5 həftə boyunca tam zamanlı çalışdığını, modelləri kadr-kadr idarə etməyin isə son dərəcə çətin olduğunu” yazıb.
    Paylaş