Logo
    main-post-cover

    “Kann Şir”ləri öz sahiblərini tapmağa davam edir

    Cannes Lions
    23.06.2023
    Sabina
    “Cannes Lions” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalından yayımlar "Azercell"in eksklüziv tərəfdaşlığı ilə təqdim olunur.
    “Cannes Lions” Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalının 4-cü günündə “Brand Experience & Activation”, “Creative Business Transformation”, “Creative Commerce”, “Creative Effectiveness”, “Creative Strategy”, “Innovation” və “Mobile” kateqoriyalarındakı layihələr mükafatlarla təltif olundu. Bu kateqoriyalarla yanaşı, “Regional Network of the Year”, yəni regionlar üzrə “İlin Ən Yaxşıları” da seçildi. 
    İlk olaraq “Brand Experience & Activation” kateqoriyası bizi 2226 “entry” və 69 “Şir” ilə qarşılayır:
    11 qızıl, 25 gümüş və 32 bürünc
    Kateqoriya üzrə “Grand Prix” isə “EA Sports” və “Apple” iş birliyi olan “FIFA 23 X TED LASSO” layihəsinə təqdim olundu.
    “Innovation” kateqoriyasında isə 152 “entry” və 6 “Şir” qeydə alındı:
    1 qızıl, 1 gümüş və 3 bürünc
    “Grand Prix” mükafatını isə “MouthPad^” layihəsi ilə “Augmental” şirkəti evə apardı. Layihə “Wunderman Thompson” və “Augmental” əməkdaşlığı nəticəsində ərsəyə gəlmişdi.
    348 “entry” daxil olan “Mobile” kateqoriyası 12 mükafatla nəticələndi:
    qızıl, 3 gümüş  6 bürünc
    Kateqoriyanın “Grand Prix” mükafatını isə “PedidosYA” şirkətinin “World Cup Delivery” layihəsi qazandı. Layihənin arxasında isə Argentinanın “GUT” agentliyi dayanırdı.
    “Creative Effectiveness” kateqoriyasında isə 289 “entry” və 16 “Şir”ə rast gəlirik:
    3 qızıl, 5 gümüş və 7 bürünc
    Kateqoriyanın “Grand Prix” sahibi isə “Mondelez”in “Shah Rukh Khan-My-Ad” işi oldu. Layihənin müəllifi isə Hindistanın “Ogilvy” agentliyi idi.
    “Creative Strategy” kateqoriyasında 774 “entry” əsasında 26 “Şir” açıqlandı:
    4 qızıl, 8 gümüş və 12 bürünc
    “Grand Prix”ni isə “Publicis Conseil”in “Renault” üçün ərsəyə gətirdiyi “Renault — Plug-Inn” layihəsi qazandı.
    “Creative Commerce” kateqoriyasında 467 “entry” və 17 “Şir” elan olundu:
     4 qızıl, 4 gümüş və 8 bürünc
    Kateqoriyanın ən böyük mükafatı “Grand Prix” isə “HungerStation”ın “The Subconscious Order” layihəsinə verildi.
    Və son olaraq “Regional Network of the Year” mükafatları aşağıdakı kimi açıqlandı:
    – Asiya üzrə “Dentsu”
    – Avropa üzrə “DDB Worldwide”
    – Orta Şərq və Şimali Afrika üzrə “BBDO Worldwide”
    – Latın Amerikası üzrə “GUT”
    – Şimali Amerika üzrə “FCB”
    – Sakit Okean regionu üzrə “BBDO Worldwide”
    – Qara Afrika üzrə “Ogilvy”
    Paylaş