
“Cannes Lions Festivalı”nın ikinci günü bol mükafat, yaradıcılıq və əyləncə ilə başa çatdı!
Digər
19.06.2024
Sabina
“Cannes Lions Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı”ndan yayımlar Azercellin eksklüziv tərəfdaşlığı ilə təqdim olunur.
İham və motivasiya dolu keçən festivalın ikinci günündə “Entertainment”, “Entertainment Lions for Gaming”, “Entertainment Lions for Music” və “Entertainment Lions for Sport” kateqoriyalarında yaradıcılığın əyləncəli tərəfi işıq üzü gördü. Bunlarla yanaşı, “Design”, “Digital Craft”, “Film Craft” və “Industry Craft” üzrə mükafatlar da öz sahiblərini tapdı. Gəlin qalib layihələr və agentliklərlə tanış olaq.
Entertainment
Mükafatlandırma gecəsi 762 “entry” qəbul edən Entertainment kateqoriyası ilə başladı və 27 “Şir” qaliblərə təqdim olundu:
3 qızıl, 8 gümüş və 15 bürünc.
3 qızıl, 8 gümüş və 15 bürünc.
Kateqoriyanın qran-pri mükafatını WhatsApp platformasının “We Are Ayenda” kampaniyası qazandı. Layihənin müəllifləri “Creative X” və “Modern Arts” kreativ agentlikləri idi.
Entertainment Lions for Gaming
Bu kateqoriya 407 “entry” və 15 mükafatla yadda qaldı:
2 qızıl, 5 gümüş, 7 bürünc.
2 qızıl, 5 gümüş, 7 bürünc.
McCann London imzalı “The Everyday Tactician” layihəsi qran-pri mükafatına layiq görüldü.
Entertainment Lions for Sport
Kreativliyin idmanla kəsişdiyi bu kateqoriyada 665 “entry” qeydə alındı.
4 qızıl, 6 gümüş, 10 bürünc.
4 qızıl, 6 gümüş, 10 bürünc.
Ən böyük mükafatı “Marcel” agentliyi tərəfindən hazırlanmış “WoMen’s Football” kampaniyası qazandı.
Entertainment Lions for Music
Bu kateqoriyada 442 “entry” və 16 “Şir” təqdim olundu:
2 qızıl, 5 gümüş, 8 bürünc.
2 qızıl, 5 gümüş, 8 bürünc.
Qran-pri Johnnie Walker (Diageo) brendinin “Errata at 88” layihəsinə təqdim edildi. Kampaniya “AlmapBBDO” tərəfindən hazırlanmışdı.
Digital Craft
552 “entry” üçün 18 mükafat verildi:
3 qızıl, 6 gümüş, 8 bürünc.
3 qızıl, 6 gümüş, 8 bürünc.
Qran-pri Spotifyın “Spreadbeats” kampaniyasına təqdim olundu. Layihə “FCB New York” tərəfindən tamamilə Microsoft Excel proqramında hazırlanmışdı.
Film Craft
1552 “entry” qəbul edildi və 46 “Şir” təqdim olundu:
7 qızıl, 16 gümüş, 22 bürünc.
7 qızıl, 16 gümüş, 22 bürünc.
Qran-pri mükafatını HeimatTBWA tərəfindən “Hornbach” üçün hazırlanan “The Square Meter” layihəsi qazandı.
Design
927 “entry” və 31 “Şir” təqdim olundu:
5 qızıl, 11 gümüş, 14 bürünc.
5 qızıl, 11 gümüş, 14 bürünc.
Qran-pri Sol Cement şirkətinin “Sightwalks” layihəsinə verildi. Layihəni “Circus Grey” agentliyi hazırlamışdı.
Industry Craft Lions
Bu kateqoriyada 1001 “entry” və 28 mükafat açıqlandı:
4 qızıl, 9 gümüş, 14 bürünc.
4 qızıl, 9 gümüş, 14 bürünc.
Günün son qran-pri qalibi Frankfurter Allgemeine Zeitung qəzetinin “The 100th Edition” layihəsi oldu. “Scholz & Friends” tərəfindən hazırlanan bu işin əsas qəhrəmanı 102 yaşlı Margot Friedländer, Holokost faciəsindən sağ çıxmış şəxs idi.
“Kann Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı”nın növbəti günləri haqqında məlumat almaq üçün bizi izləməyə davam edin.
Paylaş
Ən çox oxunanlar

ABŞ ordusu zirehli texnika əvəzinə dronlara üstünlük verəcək
