Hindistan WhatsApp qaydalarını sərtləşdirir
Təhlükəsizlik
15.12.2025
Sevinc
Technote.az “TechCrunch” platformasına istinadən bildirir ki, WhatsApp Hindistanda indiyə qədər üzləşdiyi ən ciddi sınaqlardan biri ilə qarşı-qarşıyadır. Meta-ya məxsus mesajlaşma platforması ölkə hökumətinin yeni tələbləri səbəbilə həm adi istifadəçilər, həm də minlərlə kiçik biznes üçün ciddi dəyişikliklərə məcbur qala bilər.
Hindistan hökuməti noyabrın 28-də qəbul edilən və bu ay ictimaiyyətə açıqlanan göstərişlərlə WhatsApp, Telegram və Signal kimi tətbiqlərdən hesabların daim aktiv SIM kartla əlaqəli saxlanılmasını tələb edir. Qaydalara əsasən, bu tətbiqlərin veb və desktop versiyalarında istifadəçilər hər 6 saatdan bir sistemdən çıxmalı və QR kod vasitəsilə yenidən giriş etməlidirlər.
Rəsmi qurumlar bildirir ki, məqsəd ölkədə sürətlə artan kiberdələduzluğun qarşısını almaqdır. Təkcə 2024-cü ildə Hindistanda kiberdələduzluq nəticəsində zərərin 228 milyard rupi (təxminən 2,5 milyard dollar) keçdiyi açıqlanıb. Telekommunikasiya Nazirliyi hesab edir ki, SIM–cihaz əlaqəsinin daimi saxlanılması fırıldaqçılıqda istifadə olunan nömrələrin izlənməsini asanlaşdıracaq. Lakin rəqəmsal hüquq müdafiəçiləri və texnologiya sənayesi nümayəndələri bu yanaşmanın həddindən artıq sərt olduğunu düşünür. Xüsusilə Hindistanda WhatsApp-ın sadəcə mesajlaşma tətbiqi deyil, gündəlik həyatın və ticarətin əsas alətlərindən birinə çevrildiyi vurğulanır.
Hazırda WhatsApp-ın Hindistanda 500 milyondan çox istifadəçisi var. Sensor Tower-in məlumatına görə, noyabr ayında Hindistandakı WhatsApp istifadəçilərinin 94 faizi tətbiqi hər gün açıb. WhatsApp Business istifadəçilərində bu göstərici 67 faiz təşkil edib. Bu, ABŞ bazarı ilə müqayisədə xeyli yüksək rəqəmdir. Problemin ən çox təsir edəcəyi qrup isə kiçik sahibkarlardır. Hindistanda minlərlə mağaza və xidmət müəssisəsi WhatsApp Business hesabını SIM kartla telefonda qeydiyyatdan keçirir, lakin müştərilərlə ünsiyyəti əsasən veb və kompüter üzərindən aparır. Yeni qaydalar bu iş modelini çətinləşdirə, sifarişlərin qəbulu və müştəri dəstəyi proseslərini poza bilər. Bu isə WhatsApp-ın son illərdə inkişaf etdirdiyi çoxcihazlı istifadə strategiyası ilə ziddiyyət təşkil edir. Platforma istifadəçilərin telefondan asılı olmadan bir neçə cihazda fasiləsiz işləməsini hədəfləyirdi.
Statistikalar göstərir ki, WhatsApp Hindistanda artıq yeni istifadəçi qazanmaqdan çox mövcud istifadəçiləri saxlamaq mərhələsinə keçib. Son rübdə aylıq aktiv istifadəçi sayı 6 faiz artsa da, yükləmələr təxminən 49 faiz azalıb. Əvəzində WhatsApp Business tətbiqi 2021-ci illə müqayisədə 130 faizdən çox böyüyüb.
Paylaş