main-post-cover

    'Kontakt'ın 'Şeş-qoşa' kampaniyasında 395 327 manat uduldu: NÖVBƏTİ ELEKTROMOBİL SAHİBİNİ GÖZLƏYİR

    Digər
    Reklam və Marketinq
    14.08.2023
    Farid Pardashunas
        “Kontakt” mağazalar şəbəkəsinin ən çox sevilən, ən çox qazandıran "Şeş-qoşa" kampaniyası hər gün biraz daha artan uduşları ilə davam edir.
        Şəbəkənin mağazalarına üz tutan minlərlə müştəri sözügedən kampaniyada iştirak edərək aldıqları məhsulun 5%, 25%, 100%-dək dəyərini geri qazana biliblər. Kampaniyanın superprizi “Volkswagen ID.4” elektromobili isə qısa zamanda ilk sahibini tapıb. Belə ki, Qəbələ rayonundan olan Gülarə Cəlalova öncəki həftələrdə baş tutan finalda, sadəcə, “şeş-qoşa” atmaqla elektromobil qazanıb.
        Ümumi olaraq kampaniya çərçivəsində isə 395 327 manatlıq uduş əldə olunub.
        Qeyd edək ki, ötən şənbə daha dörd nəfər kampaniya iştirakçısı həftənin finalına qədər yüksəlib. Onlar “Volkswagen ID.4” uğrunda son dəfə zər atıblar. Finalçılar 4/1, 4/4, 5/5 və 6/2 kombinasiyaları ilə elektromobilə çox yaxın olsalar da, “şeş-qoşa” (6/6) ata bilmədiklərinə görə aldıqları məhsulun 100% məbləğində uduş ilə kifayətləniblər.
        Siz də adınızı bəxtigətirənlər siyahısına yazdırmaq istəyirsinizsə, kampaniya bitmədən istənilən “Kontakt” mağazasına yaxınlaşın, nağd, “üç dəfəyə ödə” və ya kredit şərti ilə hər hansısa məhsulu alın. Elə mağazadaca, “Şeş-qoşa” stendində bəxtinizi sınayıb:
        “Şeş” ataraq aldığınız məhsulun dəyərini 100%-dək geri alın;
        Ən əsası isə “şeş-qoşa” ataraq, “Volkswagen ID.4” elektromobilini pulsuz aparın!
        Bəzən fələyin üzümüzə gülməsi üçün zər atmaq kifayətdir. Azərbaycanda ilk dəfə elektromobil uduşunu qazanmaq şansı öz əlinizdədir.
        Kampaniya haqqında detallı məlumatı buradan əldə etmək mümkündür.
    Linki kopyala

    Bənzər xəbərlər

    Oxşar xəbərlər