Uşaq Qaynar Xətt xidməti növbəti hesabatını açıqladı

Uşaq Qaynar Xətt xidməti növbəti hesabatını açıqladı

Reklam və Marketinq
01.08.2020 PAYLAŞIM

    “Azercell Telekom” MMC-nin dəstəyilə fəaliyyət göstərən Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətt (AUQX) xidməti pandemiya dövründə də gərgin işini davam etdirir. Bu ilin iyun ayında AUQX xidmətinə 555 zəng daxil olub.  Müraciətlərin əksəriyyəti təhsil sahəsi (273 zəng) ilə əlaqəli olub. Müraciət edənlərin 90-ı hüquqi, 65-i psixoloji məsələlərlə maraqlanıblar. Ümumilikdə, 36 müraciət səhiyyə, 35 sosial mövzular üzrə, 56 müraciət isə digər məsələlərlə əlaqəli olub. Zəng edənlərin 446-sı onları narahat edən məsələ ilə bağlı ilk dəfə olaraq Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətt xidmətinə müraciət ediblər. Toplam müraciətlərin yalnız 109-u təkrarən daxil olub.

    İyun ayında xidmətə müraciətlərin təxminən yarısı oğlanlar (280), yerdə qalanları qızlar (275 nəfər) tərəfindən olub. Yaş kateqoriyası üzrə bölgüyə görə zənglərin 452-si 18 yaşdan yuxarı, 103 zəng isə 18 yaşdan aşağı şəxslər tərəfindən daxil olub. Zənglərin əksəriyyəti, daha dəqiq desək, 338-i Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətt xidmətinin mobil nömrəsi, 182-si isə şəhər telefonu vasitəsilə daxil olub. Telefon zənglərindən əlavə, 35 müraciət SMS vasitəsilə qəbul edilib.


    Mərkəz əməkdaşları qaynar xəttə daxil olan müraciətlərlə əlaqədar mütəmadi olaraq ailələr və onların uşaqları ilə görüşlər təşkil edirlər. İyun ayı ərzində 29 belə görüş keçirilib,  2 ailə Qaynar Xəttin əməkdaşları tərəfindən ziyarət edilib. Daxil olan müraciətlərlə bağlı aidiyyəti olan orqanlara 11 məktub göndərilib.
Qeyd edək ki, Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətt xidməti 2010-cu ilin əvvəlində yaradılıb. Ümidli Gələcək Gənclər Təşkilatının xidmət mərkəzi olan və ilk gündən

    “Azercell Telekom” MMC-nin dəstəyilə fəaliyyət göstərən bu qurum uşaq və yeniyetmələrə, eləcə də onların problemi ilə əlaqədar hər bir şəxsə sosial, psixoloji və hüquqi yardım edir. Bu illər ərzində xidmət mərkəzi uşaqların etimadını qazana bilib. Təkcə 2020-ci ilin yanvar - iyun ayları ərzində AUQX-nə 3174 müraciət daxil olub və onların heç biri diqqətdən kənarda qalmayıb.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Kontakt Home koronavirusla bağlı işçilərinə maddi yardım ayırdı

Kontakt Home ölkədə tətbiq edilən xüsusi karantin rejimi ilə əlaqədar əməkdaşlarına şirkət hesabına ..


Azərbaycan internet reklam bazarında ən böyük layihə - SmartBee

SmartBee vasitəsilə reklamverən cəmi bir pəncərədən xeyli saytda reklam verə, veb-sayt sahibi isə ey..


Kontakt Home-dan sifarişlərinizi rəhbərlər çatdırır

“Birimiz hamımız, hamımız sənin üçün!” – vəzifəsindən asılı olmayaraq Kontakt Home-un bütün əməkdaşl..


Yeni Rainy Neon: Bakı oyunun yaradılması elan olundu (VİDEO)

Rainy Neon: Baku – gedişatı Bakının uzaq olmayan gələcəyində baş verən, Battle Royale janrında olan ..


Yerli reklam agentliyinin 'Focus on Life' kampaniyası dünyada danışıldı

“Xalqın eynəkçisi” mottosu ilə fəaliyyətinə davam edən “Focus Optika” Azərbaycanın ən böyük optik ma..

×