Logo
    main-post-cover

    Instagram-ın istifadəçi söhbətlərini dinlədiyi sosial şəbəkənin rəhbəri tərəfindən təkzib edilib

         Instagram-ın baş direktoru Adam Mosseri sosial şəbəkədəki səhifəsində bir paylaşım edərək, platformanın istifadəçiləri qulaq asaraq onlara uyğun reklam göstərmək istədiyi barədə yayılan mifə aydınlıq gətirməyə çalışıb. İctimaiyyət artıq bir neçə ildir ki, Meta sosial şəbəkələrini insanların söhbətlərini gizlicə yazmaqda şübhələnir və şirkət vaxtaşırı bu konspirasiya nəzəriyyəsini təkzib edir. Mosseri bu məsələyə maraqlı bir anda toxunub - Meta elan edib ki, istifadəçilərin maraqları barədə məlumat toplamaq üçün onların süni intellekt əsaslı məhsullarla yazışmalarından istifadə ediləcək. Belə bir məlumat mənbəyi olduğu halda, şirkətin insanların söhbətlərini yazmasına heç bir ehtiyac qalmır. Instagram rəhbəri etiraf edib ki, o bu konspirasiya nəzəriyyəsini dəfələrlə platforma istifadəçiləri ilə müzakirə edib: bir çoxları şirkətin hədəfli reklam göstərmək üçün hazırladığı alqoritmlərin bu qədər yaxşı işlədiyinə inana bilmir - bu məsələni hətta Adam Mosseri-nin həyat yoldaşı da qaldırıb.
         Meta sosial şəbəkələrinin bir çox istifadəçisi qəribə bir hadisə ilə rastlaşıb: hər hansı bir məhsulun reklamı insan onu kiminləsə söhbətdə müzakirə etdikdən dərhal sonra göstərilməyə başlayır. Bəzən isə sadəcə bu məhsul haqqında düşünmək kifayət edir və o, lentdə peyda olur, elə bil ki, Meta insanın fikirlərini də oxuyur. Şirkət bu fərziyyələri dəfələrlə təkzib etməli olub: 2016-cı ildə bu mövzuya korporativ bloqunda ayrıca paylaşım həsr edib və cihazlardakı mikrofonu heç vaxt məlumat mənbəyi kimi istifadə etmədiyini bəyan edib. Bir neçə il sonra Meta-nın rəhbəri Mark Zuckerberg ABŞ Konqresində ifadə verərkən bu tezisləri təkrar edib. Adam Mosseri xatırladıb ki, mikrofon işləyərkən müasir mobil platformalar ekranın yuxarı hissəsində indikator göstərir və batareya daha tez enerji itirməyə başlayır. Instagram rəhbəri tövsiyəçi alqoritmin effektivliyini reklamverənlərlə sıx əməkdaşlıqla izah edib - onlar şirkətlə öz saytlarına kimlərin daxil olduqları barədə məlumat paylaşır və nəticədə sosial şəbəkələrdə göstərilən reklamlar daha uyğun olur.
         Bundan əlavə, Meta istifadəçilərə onların maraqlarını cəlb edə biləcək reklamları da göstərir - bu, oxşar maraqları olan insanların diqqətini çəkən şeylər əsasında müəyyən edilir. Mosseri əlavə edib ki, bəzən yüksək dəqiqlikli tövsiyələr yalnız texnologiya ilə deyil, həm də digər amillərlə bağlıdır - bu, ya insan psixologiyası, ya da sadəcə təsadüf ola bilər. Elə hallar da olur ki, insan reklama söhbətdən əvvəl baxıb, amma onu sürətlə keçdiyi üçün dərk etməyib. Meta 16 dekabrda yeni məxfilik siyasətini dərc etməyi vəd edib. Bu sənədlə şirkət istifadəçilərin süni intellekt əsaslı məhsullarla qarşılıqlı əlaqələri zamanı toplanan məlumatlardan əlavə amil kimi istifadə etmək hüququnu rəsmiləşdirəcək. Və bu alətin “kimə bir şey xoşdursa, digərini də bəyənəcək” tipli ehtimallardan daha güclü olacağı gözlənilir - çünki insanlara maraqlarını, düşüncələrini və davranışlarını Meta AI kimi çat-botlarla daha açıq müzakirə etmək xasdır.
    Paylaş