WhatsApp ekran paylaşma funksiyası vasitəsilə dələduzluq halında istifadəçini xəbərdar edəcək
Sosial Media
22.10.2025
Emil
WhatsApp, istifadəçinin tanımadığı biri ilə videozəng zamanı ekran paylaşma funksiyasını aktivləşdirməyə çalışdıqda müdaxilə etməyə başlayacaq. Bu funksiya dələduzlar tərəfindən onlayn bank hesabına giriş məlumatlarını və ya təsdiqetmə kodunu ələ keçirmək məqsədilə sui-istifadə oluna bilər. Oxşar tədbirlər Facebook Messenger tətbiqində də tətbiq ediləcək. Dələduzlar tez-tez saxta şəxsi profillər və brend səhifələri yaradır, özlərini bankların, aviaşirkətlərin və digər şirkətlərin müştəri dəstək xidmətlərinin nümayəndəsi kimi təqdim edirlər. Onlar real brend səhifələrini izləyir, problemlə üzləşən müştərilərin şərhlərini tapır və həmin insanlara “dəstək xidməti əməkdaşı” kimi mesaj göndərirlər. Xidmətə daxil olmadan əvvəl dələduzlar potensial qurbanlardan ekran paylaşımını aktivləşdirməyi xahiş edirlər ki, məxfi məlumatlara çıxış əldə etsinlər.
Adətən, şifrələri birbaşa görmək onlara mümkün olmur, lakin onlar istifadəçi adı və ya şifrənin dəyişdirilməsi sorğusu göndərmək üçün lazım olan digər məlumatları ələ keçirə bilirlər. Bundan əlavə, onlar qurbanın ekranında görünən təsdiq kodunu da görə bilirlər. Meta şirkəti bildirib ki, WhatsApp bundan sonra tanımadığınız insanlara ekran paylaşımının yolverilməzliyi barədə xəbərdarlıq mesajları göstərəcək. Oxşar tədbirlər Facebook Messenger-də də tətbiq olunacaq - əgər süni intellekt fırıldaqçılıq cəhdini aşkar edərsə, mümkün sxem barədə məlumat verəcək və qorunma tədbirləri təklif edəcək. Bunlara şübhəli hesabın bloklanması və ya həmin profil barədə şikayət göndərilməsi kimi variantlar daxil olacaq.
Mesajlaşma tətbiqlərinin istifadəçilərinə şirkət maksimum ehtiyatlı olmağı tövsiyə edib - istər yazışmalarda, istərsə də zənglər zamanı. Şəxsi və ya maliyyə məlumatlarını heç kimə açıqlamamaq, həmçinin belə məlumatların adətən səbəbsiz yerə tələb olunmadığını yadda saxlamaq vacibdir. Digər tövsiyə isə müəyyən anda fasilə verib, etibar etdiyiniz insanlarla məsləhətləşməkdir: əgər qarşı tərəf sizdən tez hərəkət etməyi və ya danışığı gizli saxlamağı tələb edirsə, bu, təhlükə siqnalıdır. Sonda isə yalnız rəsmi müştəri dəstəyi kanallarından istifadə etmək, şirkətin rəsmi “qaynar xəttinə” zəng etmək və ya onun rəsmi saytına müraciət etmək məsləhətdir. Elektron məktublardakı və ya messencerlərdəki keçidlərə daxil olmaq olmaz, həmçinin açıq forumlarda şikayətlər paylaşmaq da düzgün deyil - çünki dələduzlar bu səhifələri də izləyirlər.
Paylaş