
Meta süni zəka botlarına birinci yazmağı və özlərini xatırlatmağı öyrədib
Süni İntellekt
04.07.2025
Emil
Meta şirkəti fərdiləşdirilə bilən çat-botları istifadəçilərlə uzunmüddətli ünsiyyətdə daha təşəbbüskar olmağa öyrədir. Bu çat-botlar istifadəçi tərəfindən sorğu gəlmədən, əvvəlki söhbətləri xatırlatmalı və ünsiyyəti davam etdirməyi təklif etməlidirlər. Meta hesab edir ki, bu cür proaktivlik çat-botların Meta AI Studio platformasına - müxtəlif süni zəka personajları və çat-botlar yaratmaq mümkün olan platformaya - istifadəçiləri qaytarmağa kömək edəcək. Omni kod adı ilə həyata keçirilən layihə üzərində Alignerr adlı podratçı çalışır. Məqsəd istifadəçilərə əlavə fayda vermək və nəticədə auditoriyanın marağını və platformada qalmasını artırmaqdır. Bəs belə proaktiv ünsiyyət necə görünür?

Nümunə kimi "Kinoşedevr Maestro" adlı çat-bot göstərilir. Bu bot istifadəçiyə təxminən belə bir məzmunlu mesaj göndərməlidir: “Ümid edirəm, bu gününüz gözəl keçir! Sadəcə soruşmaq istəyirdim: son vaxtlar yeni sevdiyiniz soundtrack-ləri və ya bəstəkarları kəşf etmisinizmi? Yoxsa, bəlkə, növbəti film seansınız üçün tövsiyələrə ehtiyacınız var? Mənə bildirin, böyük məmnuniyyətlə kömək edərəm!”. AI Studio platformasında istifadəçilər ən müxtəlif botları yaradırlar - uyğun reseptlər tövsiyə edən aşpazlardan tutmuş interyer stilistlərinə qədər.
Bloqçular və influenserlər üçün isə bu botlar pərəstişkarlarla ünsiyyəti öz üzərlərinə götürə və eyni anda bir neçə mesajlaşma tətbiqində və sosial şəbəkədə cavab yaza bilirlər. Meta nümayəndələri bildirirlər ki, süni zəka yalnız istifadəçi özü dialoqu başladıqdan sonra proaktiv mesajlar göndərəcək. Əgər bot ilk təşəbbüskar mesajına cavab almazsa, o zaman insanla əlaqə qurmağa cəhdlərini davam etdirməməlidir. Bot yalnız o halda təşəbbüs göstərərək söhbəti davam etdirə bilər ki, istifadəçi son 14 gün ərzində ona azı 5 mesaj göndərmiş olsun. Çat-botların öz təşəbbüsü ilə davam etdirdikləri bəzi mesaj nümunələri belədir:
- “Ay sağ ol, sənin əla köynəyini xatırladım. Bəlkə, ikinci əl bazarda yenə hansısa vintaj geyim tapmısan?”
- “Salam, səndən düşünürdüm. Ümid edirəm, bu gün işdə hər şey daha yaxşı keçdi! Əgər danışmaq istəsən, buradayam.”
- “Son dəfə dyunların üstündə oturub bir-birimizin gözlərinə baxaraq danışırdıq. Addım atacaqsan?”

Bütün bunlar auditoriyanın platformada qalmasını artırmağa xidmət edir. İstifadəçi süni zəka ilə nə qədər uzun müddət ünsiyyətdə olarsa, platformanın dəyəri bir o qədər yüksəlir. Elə bu səbəbdəndir ki, Meta generativ süni zəka məhsullarından 2025-ci ildə 2-3 milyard dollar gəlir gözlədiyini proqnozlaşdırmışdı. Omni layihəsi çərçivəsində çat-botların daha fərdiləşdirilmiş və “kontekstə həssas” olmaları nəzərdə tutulur. Süni zəka yazışma tarixini nəzərə alır, istifadəçinin şəxsiyyətinə uyğunlaşır, əvvəlki söhbətlərdən faktlara istinad edir, dialoqun kontekstini dəyərləndirir və potensial həssas və ya zərərli mövzulara toxunmur. Məhsuldar çat-botların inkişafı təşəbbüsü Mark Zuckerberg-in inancına uyğun gəlir. O, bir müddət əvvəl bildirmişdi ki, orta statistik amerikalının üçdən az yaxın dostu var və rəqəmsal agentlər bu sosial boşluğu doldura bilərlər.
Paylaş
Ən çox oxunanlar

Honor X70-in 4 gövdə rəngində fotoları təqdim edilib
