Logo
    main-post-cover

    OpenAI əməkdaşları şirkətin ümumi süni intellekt əvəzinə ikinci Facebook-u yaradacağından narahatdırlar

         OpenAI daxilində şirkətin hansı istiqamətə doğru irəlilədiyi barədə mübahisələr güclənir. Məlumata görə, şirkət daxilində getdikcə daha çox əməkdaş hesab edir ki, şirkət AGI (ümumi süni intellekt) hədəfinə doğru irəliləmək əvəzinə, Facebook kimi bir istiqamətə yönəlmək riski daşıyır - yəni əsas diqqəti süni intellektdə elmi irəliləyişlərə deyil, istifadəçi iştirak göstəricilərinin artırılmasına yönəldir. Əvvəlcə bir alət kimi nəzərdə tutulmuş ChatGPT getdikcə bir ekosistemə çevrilir: süni intellekt sadəcə cavab vermir, həm də “növbəti addımı atmağı” təklif edir - məsələn, məktub yazmaq, tapşırıq yaratmaq, plan tərtib etmək. Məqsəd aydındır - istifadəçini sosial şəbəkələrin etdikləri kimi tətbiqdaxili mühitdə daha uzun müddət saxlamaq.
         Şirkət daxilində bu yanaşma “istifadəçi cəlbediciliyinin artırılması” kimi təqdim olunsa da, komandanın bir hissəsi bunu narahatedici siqnal hesab edir: diqqət elmi inkişafdan istehlakçı asılılığına yönəlir. Bu transformasiyaya Meta şirkətinin keçmiş əməkdaşlarından ibarət bir qrup rəhbərlik edir - OpenAI onları aktiv şəkildə işə götürür. Hazırda Zuckerberg-in keçmiş 600-dən çox əməkdaşı şirkətin məhsul və marketinq bölmələrində əsas vəzifələri tutur. Bu istiqamətə Facebook tətbiqinin keçmiş rəhbəri Fidji Simo başçılıq edir - o indi OpenAI-də istifadəçi məhsulları və böyümə strategiyalarına cavabdehdir. Biznes təzyiqi açıq şəkildə hiss olunur: yüz milyardlarla dollar dəyərində qiymətləndirilən OpenAI sürətli gəlir artımını göstərməlidir.
         Buna görə şirkət daxilində əvvəllər “tabu” sayılmış gəlir mənbələri müzakirə olunur - məsələn, inteqrasiya olunmuş reklam və ChatGPT-nin şəxsi yaddaşına əsaslanan kommersiya tövsiyələri. Əslində bu, köməkçinin istifadəçi haqqında bildiklərini məhsul satışına yönəltmək imkanı deməkdir - Facebook-un etdiyi kimi, sadəcə dialoq formasında. OpenAI rəhbərliyi isə iddia edir ki, bu proses fundamental elmi tədqiqatlara zərər vurmayacaq: şirkət daxilində məhsul və elmi bölmələr bir-birindən ayrılacaq, elmi bölmə birbaşa Sam Altman-a hesabat verəcək. Planlara görə, bu iki istiqamət müxtəlif ofislərdə yerləşdiriləcək ki, maliyyə maraqları tədqiqat gündəmini müəyyən etməsin.
    Paylaş