
Yeni batareya texnologiyası elektromobilləri 9 dəqiqəyə şarj etməyə imkan verir
Elm & Texnologiya
14.03.2025
Emil
Elektromobil sahibləri üçün uzunmüddətli şarj prosesi böyük bir problem olaraq qalır. Yanacaq doldurma ilə müqayisədə batareyanın enerjisini bərpa etmək vaxt tələb edir, xüsusilə uzun səfərlər zamanı bu, ciddi narahatlıq yaradır. Çinin Farasis Energy şirkəti bu problemi həll etmək üçün yeni texnologiya təqdim edib. Bu yenilik LFP (litium dəmir fosfat) tipli batareyanın 10%-dən 80%-ə qədər cəmi 8 dəqiqə 55 saniyəyə enerji yığmasına imkan verir. Üstəlik, bu proses batareyanın həddindən artıq qızmasının qarşısını alır. Farasis Energy-nin təqdim etdiyi əsas yenilik "6C" ultrasürətli şarj texnologiyasıdır.

Bu, batareyanın öz tutumundan 6 dəfə sürətli şarj olunduğunu göstərir. Məsələn, 100 kilovat/saatlıq batareya üçün şarj gücü 600 kilovat-dan çox ola bilər. Bu da elektromobilin tam dolmasını cəmi 10 dəqiqəyə çatdıra bilir. Əsas çətinlik bu qədər sürətli şarj zamanı batareyanın həddindən artıq qızmasının qarşısını almaqdır. Bu problemi həll etmək üçün Farasis Energy batareyanın dizaynını yenidən nəzərdən keçirib və istilik yayılmasını yaxşılaşdırıb. Yeni versiyada istilik yayılma sahəsi əhəmiyyətli dərəcədə artırılıb.
Nikel əsaslı "5C" batareyalar üçün 4 dəfə, LFP əsaslı "6C" batareyalar üçün isə 4.8 dəfə. Farasis Energy yeni texnologiyanı sınaqdan keçirib və nəticələr göstərib ki, sürətli şarj zamanı batareyanın temperaturu 50 dərəcə Selsini keçməyib. "5C" nikel batareyası 10%-dən 80%-ə qədər 10.2 dəqiqəyə şarj edilib. "6C" LFP batareyası isə daha sürətli dolaraq cəmi 8 dəqiqə 55 saniyəyə 80%-ə çatıb. Bu yenilik elektromobillərin şarj sürətinə yaxınlaşdırır. Ancaq burada bir məqam var - şarj stansiyaları. "6C" texnologiyasının tam işləməsi üçün meqavat səviyyəsində şarj qurğuları tələb olunur. Batareya texnologiyaları artıq ultrasürətli şarja hazırdır, lakin infrastruktur hələ də bu tempə uyğunlaşmalıdır.
Mənbə: Interesting Engineering
Paylaş
Bənzər xəbərlər

Elm & Texnologiya
Alimlər 50 ildən çox çalışa bilən atom batareyası hazırlayıblar
Çinin Qansu əyalətində yerləşən Lançjou Şimal-Qərb Pedaqoji Universitetinin alimləri karbon-14 (¹⁴C) izotopu əsasında işləyən atom batareyası hazırladıqlarını elan ediblər. Batareya 50 il müddətində enerji itirmədən işləyə bilir. O, ürək stimulyatorları, kosmik aparatlar və ekstremal şəraitdə işləyən cihazlar üçün nəzərdə tutulub.

Elm & Texnologiya
BeeFree Agro startapı mal-qaranın otarılması və idarə olunması üçün dronların istifadəsinə start verib
İsrailin BeeFree Agro startapı mal-qaranın otarılması və idarə olunması üçün nəzərdə tutulmuş avtonom uçan dronların istifadəsinə başlayıb. Şirkətin qurucusu Noam Azran bir neçə il boyunca at belində rançolarda mal-qaraya nəzarət edib.

Elm & Texnologiya
4 aya Marsa uçmaq: Raketlər üçün termonüvə mühərriki təqdim edilib (VİDEO)
Böyük Britaniyanın Pulsar Fusion şirkəti nüvə mühərriki ilə işləyən raketini təqdim edib. Bu mühərrik termonüvə sintezi texnologiyasına əsaslanır. Yeni raket Marsa uçuş müddətini iki dəfə azalda və Günəş sisteminin kənarlarına daha sürətli çatmaq imkanını yarada bilər.

Elm & Texnologiya
Tesla və BYD-nin batareyaları müqayisə edilib
Almaniyanın Aaxen şəhərində yerləşən RWTH Aachen Texniki Universitetinin tədqiqatçıları Tesla 4680 və BYD Blade batareyalarını hissələrə ayıraraq onları müqayisə ediblər.

Elm & Texnologiya
İnsanabənzər Atlas robotu Hyundai şirkətinin zavodunda işə başlayıb
Təxminən 1 il əvvəl Boston Dynamics şirkəti tam elektriklə işləyən Atlas robotunu təqdim etdi. Bu yeni model, hidravlik sistemli əvvəlki Atlas modelindən daha sürətli, güclü və çevik oldu. 1 il ərzində aparılmış təcrübələr və təlimlər nəticəsində şirkət Atlas üçün ən uyğun iş sahələrindən birini müəyyənləşdirdi.
Ən çox oxunanlar

POCO F7 Pro və F7 Ultra flaqman smartfonları təqdim edilib - QİYMƏTİ
