iPhone istifadəçilərinə çoxlu sayda reklam elanlarının sərgilənməsi brendin premium səviyyəsini aşağı sala bilər

iPhone istifadəçilərinə çoxlu sayda reklam elanlarının sərgilənməsi brendin premium səviyyəsini aşağı sala bilər

Startup və Biznes
21.11.2022 PAYLAŞIM

The Information saytının təqdim etmiş olduğu hesabata əsasən Apple şirkətinin reklam biznesindən cavabdeh olan əməkdaşların çoxu narahatdır ki, iPhone istifadəçilərinə çoxlu sayda reklam elanlarının sərgilənməsi öz növbəsində şirkətin mobil cihazlar brendinin premium səviyyəsini aşağı sala bilər. Hesabatda qeyd edilib ki, Apple əməkdaşlarının fikirlərinə əsasən şirkətin böyüyən reklam biznesi sözün əsl mənasında çox irəli gedib. Apple-da reklamların satılması ilə məşğul olan menecerlərə hətta şirkətin reklam biznesi barəsində məlumatın verilməsi zamanı müəyyən sözlərin istifadəsi belə qadağan edilib. Məsələn onlar şirkətin reklam biznesi barəsində məlumat verən zaman “targetinq” sözünu “auditoriyanın müəyyənləşdirilməsi” ilə əvəz etməlidirlər.

    Apple təmsilçisi qeyd edib ki, Apple əməkdaşlardan şirkətin təkliflərinə uyğun olan sözlərdən istifadə etməyi istəyir. Bu halda “targetinq” sözünün istifadəsi uyğun deyil. Belə ki, şirkət reklam verənlərə ayrı-ayrı istifadəçilər üçün reklamları targetinq etməyə icazə vermir. App Store platformasına gəldikdə isə şirkət əməkdaşları ictimai mühitdə Apple ilə eyni fikirdə olduqlarını sərgiləsələr də, şəxsi söhbətlər zamanı onlar şirkətin müasir strategiyasının məqsədəuyğun olmasına şübhə ilə yanaşdıqlarını qeyd edirlər. Belə ki, onların fikirlərinə əsasən Apple şirkətinin hal hazırki reklam siyasəti iPhone istifadəçilərinin premium təcrübələrinə zərər vurur.


    Verilmiş məlumata əsasən Apple 2018-ci ildə reklam elanlarını iOS-dəki Spotlight axtarış sisteminə inteqrasiya etməyi planlaşdırırdı. Lakin şirkət istifadəçilər tərəfindən ola biləcək neqativ fikirlər səbəbilə bu ideyadan imtina etdi. Son həftələr ərzində tərtibatçılar, müştərilər və digərləri Apple şirkətinin App Store platformasında reklam elanlarının saylarını yüksəltmək planını heç də xoş qarşılamırlar. Qeyd etmək lazımdır ki, şirkət həmçinin Apple Maps Apple TV+ servislərində də reklam elanlarını sərgiləməyi hədəfləyib. Bununla belə məsələ ilə yaxından məlumatlı olan mənbələrin fikirlərinə əsasən Apple hal hazırda öz reklam biznesinin miqyasını Google şirkətinin reklam biznesinin miqyasına yüksəltmək kimi bir ideyaya sahib deyil.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Apple Twitter-dəki reklam kampaniyasını bərpa edib

Keçən həftə Elon Musk Apple şirkətini tənqid etmişdi. Səbəb isə şirkətin Twitter-də reklam kampaniya..


Twitter ciddi endirimlər və əlavə xidmətlər vasitəsilə reklam verənləri geri qay..

Twitter reklam verənlərə əhəmiyyətli stimullar təklif edərək onların sosial şəbəkə daxilində reklam ..


Apple cari il üzrə 16 milyon daha az iPhone 14 istehsal edə bilər

İsveçrənin ən böyük bankı olan UBS-in analitiklərinin vermiş olduqları məlumata əsasən cari il üzrə ..


Geyilə bilən cihazlar bazarında vəziyyəti əks etdirən statistika təqdim edilib..

Canalys şirkətinin tədqiqatçıları 2022-ci ilin üçüncü rübü üzrə geyilə bilən cihazlar bazarının vəzi..


Avropa Birliyi öz regionunda Twitter-i bloklaya və ya cəriməliyə bilər

Elon Musk-ın Twitter ilə bağlı olan problemləri sosial şəbəkənin alındığı gün başladı...


2025-ci ilə qədər hər ikinci avtomobil qismən avtopilot sisteminə sahib olacaq..

Mütəxəssislərin fikirlərinə əsasən bu bazarın inkişaf tempini artıracaq əsas faktorlardan biri də av..

×