Kosmosdakı ən sərrast gözümüz olacaq James Webb teleskopu 2020-ci ilin mayında göndəriləcək

Texnologiya
29.03.2018 PAYLAŞIM

NASA, James Webb kosmik teleskopu ilə kosmosun dərinliklərində daha yaxşı müşahidə aparmağı hədəfləyir. Sonuncu dəfə 2019-cu ilin yazında kosmosa göndəriləcəyi bildirilən teleskop planlanandan 1 il sonra 2020-ci ilin mayında göndəriləcək. Bu ertələmə qərarı səbəbilə proqramın, ABŞ Konqresi tərəfindən təsdiqlənən 8 milyard dollarlıq büdcəsini də ötəcəyi bildirilir.

Hər şeyə baxmayaraq bu ertələmə qərarına çox da heyrətlənməmək lazımdır. ABŞ Hökumət Evi tərəfindən mart ayının ilk günlərində yayımlanan bildirişdə ehtimal olunan daha bir ertələmə xəbərinin təsdiqləndiyi bildirilmişdi. NASA-dan mövzu ilə bağlı yayımlanan açıqlamada uçuş təchizatlarının tamamlandığı, amma kosmik aparatdakı ünsürlərin NASA-nın Kaliforniyadakı əsas podratçısı Northrop Grummanın bazada yoxlanışdan keçməsi üçün vaxta ehtiyac duyduğu deyilmişdi

Qeyd edək ki, teleskopun göndərilmə tarixi barədə ilk qərar 1996-cı ildə verilmiş, lakin daha sonralar hazırlıq xərcləri artdığı üçün tarix də davamlı olaraq dəyişdirilmişdi. Son olaraq bildirildi ki, layihənin tamamlanması 8.8 milyard dollara başa gələcək. Dəqiq tarix isə 2020-ci ilin mayı qəbul olundu.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun

DAHA ÇOX

Xiaomi öz avtopilot texnologiyasını sərgiləyib (VİDEO)

Xiaomi şirkəti özünün avtomobillər üçün nəzərdə tutulmuş avtopilot sistemi barəsində ilk məlumatları..

Xiaomi Mi Pad 5 Pro planşeti, Watch S1 Pro smart saatı və naqilsiz Buds 4 Pro qu..

Qatlana bilən Xiaomi Mix Fold 2 və Redmi K50 Ultra smartfonları ilə yanaşı şirkət həmçinin Mi Pad 5 ..

Xiaomi insana bənzər CyberOne adlı robotu təqdim edib (VİDEO)

Xiaomi şirkəti insana bənzər CyberOne adlı robotu təqdim edib.

Samsung Galaxy Watch 5 smart saatları və naqilsiz Buds 2 Pro qulaqlıqları təqdim..

Samsung şirkəti qatlana bilən yeni smartfonları (Galaxy Z Fold 4 və Galaxy Z Flip 4) ilə yanaşı həmç..

Qatlana bilən smartfon, naqilsiz qulaqlıqlar və planşet: Xiaomi 11 avqustda təqd..

Xiaomi şirkəti 3 yeni məhsulunun tizer materiallarını təqdim edib.

Məşhur analitik Apple şirkətinin qarışıq reallıq cihazı haqqında yeni məlumatlar..