
Məşhur brendlərin logolarındakı A, B və O hərfləri hara yoxa çıxır?
Elm & Texnologiya
07.05.2017
Farid
Dünyanın dörd bir yanındakı böyük şirkətlər, A, B və O hərflərini logolarından qaldırmağa başladı. İnsanların diqqətindən
qaçmayan bu hərəkatın adı #MissingType, yəni itmiş hərfdir.
Londonda yerləşən PR agentliyi olan "Engine
Group", qanvermənin vacibliyini vurğulamaq və qanvermə faizini artırmaq üçün məşhur
brendlər vasitəsilə diqqət çəkməyə çalışır.
Bu hərəkata qoşulanlar arasında "Microsoft", "Google", "Tesco" kimi brendlərlə birgə, Amsterdam, Toronto kimi böyük şəhərlər də
var. Amsterdamın məşhur "I Amsterdam” heykəlindəki "a" hərfləri silinərkən, Torontonun məşhur heykəlindəki "o" hərflərinin işıqlarını söndürməsi buna işarədir.
Şəhərlər bu hərəkata olan dəstəklərini sosial media hesablarında da
paylaşmışdırlar.

"Dünya Sağlamlıq Təşkilatı", gəlir səviyyəsi
yüksək olan ölkələrdə hər 1000 nəfərdən sadəcə 33ünün, orta gəlirlilərdə hər
1000 nəfərdən sadəcə 12sinin və aşağı gəlirli ölkələrdə isə hər 1000 nəfərdən
sadəcə 5inin qan verdiyini qeyd edir.
Tədqiqatlar, son on ildə, qanvermədə 30%-lik
enmə yaşandığını göstərir. Bunun səbəbi, sadəcə insanların qan vermək istəməməsi
deyil, eyni zamanda uyğun donorların seçimində işlədilən qəti qaydalardır. Tez-tez
beynəlxalq səyahətlər edən və döymə sahibi olan insanlar qan verə bilməzlər. Eyni
zamanda homoseksualların da qan vermələrinə maneə var.
Hərəkata Twitter, Facebook və Instagram kimi sosial media platformaları üzərindən dəstək verməyi düşünürsünüzsə, öz
adınızda olan A, B və O hərflərini 21 Avqusta qədər silə bilərsiniz. Qan
bankına qan vermək istəsəniz bu daha yaxşı olacaqdır.
Hörmətlə: Technte.Z
Paylaş
Bənzər xəbərlər