
Öz fəaliyyət sahəsini dəyişərək uğur qazanmış 8 şirkət
Elm & Texnologiya
07.05.2017
Farid
Bəzən önə çıxmaq üçün digər istiqamətdə
getməlisən. Siyahıda təqdim edəcəyimiz 8 şirkət öz ilk planından vaz keçərək
digər yol ilə irəliləmiş və düzgün seçim etmişdirlər.
Wrigley
19-cu əsrin sonunda sabun satıcısı Uilyam Riqli soda satmağa qərar
verdi. Öz biznesini inkişaf etdirmək üçün o, soda alan hər kəsə saqqız
paylamağı düşündü. Nəticədə isə gördü ki, saqqız bonusu alıcıların daha çox
xoşlarına gəlir. Günümüzdə "Wrigley” ən böyük saqqız istehsalçılarından
biridir.
Nintendo
Fusadziro Yamauti "Nintendo” şirkətini
1889-cu ildə təsis edərək oyun kartlarının satışı ilə məşğul olmağa başladı.
Onun nəvəsi uşağı biznesi digər sahələrdə böyütmək istəyirdi. Lakin 1970-ci ildə
o, elektron oyunlar üzərindən böyük gəlir əldə etdi. Hal-hazırda "Nintendo”
oyun sənayesində layiqli yerini tutaraq bu bazarın bir hissəsinə sahibdir.
Listerine
Ağız boşluğunun yaxalanması üçün nəzərdə
tutulmuş maye ilk əvvəllər məişət çirkini təmizləmək üçün istifadə olunurdu.
1914-cü ildə əczaçılıq şirkəti "Warner-Lambert” həmin məhsulu ağızdakı xoşagəlməz
qoxunu aradan qaldırmaq üçün satmağa başladı. Ticarət nişanının hal-hazırki
sahibi "Johnson & Johnson” şirkəti 2015-ci ildə 340 milyon dollar dəyərində
bu mayedən satmışdır.
Pixar
Stiv Cobs (Steve Jobs) "Pixar”ı
alan zaman şirkət qrafikanı redaktə edən kompüterlər istehsal edirdi. Cobs
proqram təminatı sahəsinə yönəlməyi qərara aldı. Bir müddətdən sonra isə "Pixar” artıq animasiya filmləri yaratmağa başladı. Nəticə olaraq 21 il ərzində öz
animasiya filmləri hesabına "Pixar” 10 milyard dollara yaxın qazanc əldə
etmişdir.
PayPal
Şirkət ilk öncə mobil
telefonlardakı məlumatların qorunması üçün servis kimi təsis edilmişdi. Daha
sonra şirkət, sahəsini pul köçürmələrinə dəyişdi. eBay istifadəçilərinin bu
servisi baza servis kimi qəbul etdiklərindən sonra PayPal çox məşhurlaşdı.
PayPal internet ticarətində bir növ inqilab yaratdı. Şirkətin hazırda dəyəri 47
milyard dollar təşkil edir.
Flickr
2002-ci ildə Katerin Feyk o vaxtkı
həyat yoldaşı Stüart Batterfild ilə birlikdə onlayn oyunların istehsalına yönəlmiş
"Lodicorp” şirkətini yaratdı. Onların servislərinin ən vacib funksiyalarından
biri oyunçuların fotoları servisin yaddaşında saxlamaq idi. Nəticədə bu
funksiya o qədər məşhurlaşdı ki, şirkət öz diqqətini onlayn oyun bazarından
fotoların mübadiləsi sahəsinə yönəltdi. Flickr fotoların saxlandığı ən böyük
servis oldu və 2005-ci ildə "Yahoo” tərəfindən alındı.
YouTube
YouTube 2005-ci ildə video tanışlıq servisi kimi fəaliyyətə başlamışdı. İstifadəçilər bu servisi yaxşı qəbul etmişdilər. Lakin yaradıcılar fikir verdilər ki, istifadəçilər servisə müxtəlif məzmunlu videolar yükləyirlər. YouTube, Google-dan sonra ən çox ziyarət edilən ikinci saytdır.
Instagram
Burbn servisi mövcud olduğu zaman çərçivəsində
öz sahəsini bir neçə dəfə dəyişmişdir. Servis Foursquare kimi check-in,
dostlarla görüş təyini və fotoların mübadilə olunması tətbiqi kimi fəaliyyət göstərmişdir.
Lakin Kevin Sistrom başa düşdü ki, fotoları paylaşmaq istifadəçilərin daha çox
xoşlarına gəlir. Beləliklə o servisin qalan bütün funksiyalarından imtina edərək
onun adını Instagram-a dəyişdi. Nəticədə gün ərzində 500 milyona yaxın aktiv
istifadəçi Instagram-da 95 milyon foto və video paylaşırlar.
Paylaş
Bənzər xəbərlər